Fotoğraf ve fotoğraf ile ilgili bilgileri içerir.

Pentax K10D

Hiç yorum yok
Evet sonunda bugün yeni oyuncağıma kavuştum. Tabii ki bir fotograf makinesi ve yine bir Pentax. Bu kez sayısal bir SLR aldım kendime, artık vakti gelmişti. Elimdeki makine parkının (Pentax Z20, Pentax PZ1p) devamı olması ayrıca bunlarla kullanndığım lensleri kullanabilir olması gerekiyordu.

(Malum 2. elde satmak istediğinizde SLR alıcısı yok gibi, olanda değerini vermiyor durumda.)

Geçen yıl haberleri çıktığından bu yana takipde olduğum bir D-SLR gövdeyi Pentax 13 Eylül 2006 da Almanya Photokina 2006 fuarında duyurdu. Kasım ayından bu yana da satışta. Rakiplerin baskısı nedeniyle sanırım Türkiye'de de aynı zamanda satışa sunuldu.

Bir kaç haftadır yurtdışımı burası mı diye iyice yoğunlaşan arayışım sonunda, taksit seçenekleri sebebiyle buradan almayı uygun gördüm (+2 yıl garanti ).

Geçen cuma Aydınlar'a gidip alayım dedim. Web sayfalarında stoklarında var gibi görünsede şu an elimizde yok dediler. Pazartesi gelecek diyerek beni yolcu ettiler. Çarşamba günü sabah aradığımda, -ki öğlen gidip almak niyetindeydim- ellerinde olmadığını tekrarladılar. Hani pazartesi gelecekti dediğimde ise cevapları :

"-Evet geldi fakat, satıldılar." oldu.

Bir sonra ki parti perşembe gelebilirmiş. Teşekkür edip, kendi işimizi yine biz halledelim dedik.

Aramalarım sırasında Hepsi Burada da aynı fiyatla (Pentax K10D + SMC 18-55mm DA kit 869€ + KDV / Kredi kartına 12 taksit ) stokta var görünüyordu. Tekrar girip baktım, hala öyle.. Düşünme artık al dedim kendi kendime. Çarşamba günü hemen siparişi verdim, yanına bir de 2 Gb Sandisk SD kart söyledim. Öğleden sonra Finansbank ödemeyi onaylamam için aradı. Akşam paketim Yurtiçi Kargo'daydı artık.

Teslim alınan paketim tam bir gün sonra Beşiktaş şubesine ulaştı. Sabahtan teslim edilir diye düşündüğüm paket için öğleden önce telefon ederek durumunu öğrenmek istedim. Araştırdılar, henüz teslime çıkmamış dediler. O zaman ben gelir alırım dediğim için öğleden sonraki arayışlarında siz gelin alın dendi. Her zaman olmaz ama bu kez seve seve gittim...

Ve aldım , peki nedir bu Pentax K10D işte cevap:

photo
photophotophoto

Üzerlerini tıklarsanız daha büyük boyutlu olanlarına ulaşacaksınız. Bu fotograflar ise Kodak EasyShare C743 ile çekildiler.

Netice: :)

Hiç yorum yok :